WOOCOMMERCE FRONTEND MANAGER ANALYTICS
ANALÝZA PODLE REGIONŮ
Pro každou firmu je velmi důležité, aby se nejprve zaměřila na konkrétní zemi nebo region a poté postupně rostla.
Je také velmi důležité vědět, jaké jsou moje slabé regiony.
Nyní budete mít vy a vaši prodejci vše pod WCFM – Analytics.
ANALÝZA PODLE OBCHODU
Kolik návštěvníků mám v obchodě? – Toto je první otázka pro každého majitele obchodu.
Nyní máte plnou moc analyzovat vše z vašeho vlastního WCFM řídícího panelu. Můžete také filtrovat data podle různých časových období a sledovat, jak se prodeje zlepšují.
ANALÝZA PODLE PRODUKTŮ
Produkty jsou srdcem každého obchodu, takže je velmi důležité nastavit správnou strategii pro každý produkt.
Nyní můžete sledovat analýzy všechny svých produktů jediným kliknutím. To je přeci skvělé!
ANALÝZA PODLE INZERÁTŮ
Pokud spravujete web s inzeráty, máte zde také službu Analytics.
Můžete také filtrovat statistiky podle různých časových období.
ANALÝZA PODLE KATEGORIE PRODUKTŮ
Kategorie produktů jsou segmenty jakéhokoli obchodu, takže je velmi důležité vědět, která část obchodu nepřitahuje zákazníky.
Nyní můžete sledovat analýzy všech kategorií produktů jediným kliknutím. To je báječné!
ZDROJE NÁVŠTĚV OBCHODU
Je velmi důležité vědět, odkud se berou vaše zdroje objednávek obchodu.
Bude to hrát hlavní roli při rozhodování o marketingových strategiích – také to pomůže při poznání cílových segmentů publika.
Referrers – Budete mít seznam nejlepších referrerů.
GRAFY NEJLEPŠÍCH PRODUKTŮ
Rovněž budete mít srovnávací analýzu vašich nejlepších obchodů.